donderdag 28 augustus 2014

Peter Van de Veire ruilt knappe Nasrien in voor deze mooie dame Julie Van den Steen


Peter Van de Veire ruilt knappe Nasrien in voor deze mooie dame Julie Van den Steen, met foto's

Jammer. Dat vinden we van 't feit dat Nasrien Cnops niet langer onze ochtenden zal opvrolijken. Maar Peter Van de Veire ruilt de mooie Nasrien in voor een al minstens even fraaie verschijning.

Julie Van den Steen zal vanaf vandaag door onze radio's weergalmen. Nasrien gaat zich achter de schermen nog wel met MNM bezighouden. En 't is niet dat ze zich achter de schermen minder thuis voelt, dat bewees ze eerder al in dit filmpje van P-magazine, waarin ze in bikini en badpak rond loopt.

De nieuwe 'ochtendprinses' is in de wolken: "Het is allemaal nog niet goed doorgedrongen. Ik ben zo gelukkig met deze kans en heb ontzettend veel zin in dit avontuur. Radio is mijn passie: al van kinds af aan liep ik thuis rond met een speelgoedradiootje om mijn familie te entertainen."

En ook Peter weet z'n verlies behoorlijk goed op te vangen: "Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe ochtendprinses". Ongetwijfeld blijft het een meer dan aangename ochtendshow, met of zonder Nasrien. Veel succes aan beide dames Julie Van den Steen en Nasrien(en Peter) gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten